Fyzioterapia

Je odbor, ktorý sa zaoberá diagnostikou, liečbou a prevenciou porúch pohybového systému človeka. Tvorí hlavnú oblasť rehabilitácie.

najčastejšie sa ZAMERIAVAME NA

Prázdny

Bolestivé akútne aj chronické stavy pohybového systému

..závrate, bolesti hlavy, chrbta, kĺbov, zmrznuté rameno, preťažené svaly, úponové bolesti, kĺbne blokády, ischias, vysunutie medzistavcovej platničky.

Poúrazové
a pooperačné
stavy

stavy po zlomeninách kostí, distorziách a luxáciách kĺbov, po operáciách väzov, meniskov, platničiek, endoprotézy, apod.

Degeneratívne ochorenia chrbtice
a kĺbov

reumatické ochorenia, artróza, osteoporóza, m. Scheuermann, skolióza, ploché nohy a iné.

Prázdny

Rehabilitácia a prevencia pre deti

nesprávne držanie tela, skolióza, ploché nohy, svalová nerovnováha, vrodené deformity a vady - hrudník, chrbtica, nohy a podobne.

Neurologické
ochorenia

cievna mozgová príhoda, parkinsonova choroba, obrna lícneho nervu, závrate, poruchy rovnováhy.

Športová
fyzioterapia

kompenzácia jednostrannej záťaže, náprava chybných pohybových stereotypov, prevencia vzniku úrazu a poškodenia pohybového aparátu

PONUKA SLUŽIEB

Prázdny

Fyzioterapia zahŕňa manuálnu terapiu, pohybovú terapiu/cvičenie, masáže, nácvik správnych pohybových stereotypov a poradenstvo. Cieľom je odstránenie patologických procesov v tele a návrat k plnohodnotnému životu bez bolesti.

Ošetrovanie svalových úponov, fascii, šliach, podkožia a kože . Zisťuje sa vzájomná posunlivosť medzi týmito mäkkými štruktúrami. Ich pružnosť a pohyblivosť výrazne ovplyvňuje priebeh a programovanie pohybu.

Koncept DNS metódy je založený na princípe vývojovej kineziológie, teda na neurofyziologických aspektoch motorického systému. Je to terapeutický a diagnostický koncept, ktorý využíva znalosť kľúčových princípov ľudskej motoriky.

Prázdny

Pohybový aparát človeka tiež vyžaduje pravidelnú regeneráciu aby nedošlo k jeho poškodeniu v dobe zvýšených nárokov, ako je športový výkon alebo zdvihnutie bremena.

Moderná metóda využívajúca elastické pásky pre podporu funkčnosti tela, zmiernenie bolesti a zlepšenie pohyblivosti. Tejpovaním vieme ovplyvňiť svalové napätie, kožu, fascie, kĺby, lymfatický a obehový systém.

REZERVáCIA

Rezervujte si svoj termín pohodlne online

adresa

Toryská 3