Fyzioterapia

Je odbor, ktorý sa zaoberá diagnostikou, liečbou a prevenciou porúch pohybového systému človeka. Tvorí hlavnú oblasť rehabilitácie.

FYZIOTERAPIA

Vstupné vyšetrenie s fyzioterapiou

Vstupné vyšetrenie s fyzioterapiou je služba, ktorá zahŕňa vyšetrenie pohybové aparátu, prevenciu a liečbu jeho ochorení. Táto služba sa zameriava na odhalenie a liečbu problémov s pohybovým aparátom, ktoré môžu byť spôsobené rôznymi faktormi, ako napríklad úrazom, nadmerným namáhaním, nesprávnymi pohybovými vzorcami alebo nevhodným držaním tela. V rámci služby sa stretnete s fyzioterapeutom, ktorý vám pomôže zistiť príčinu vašich problémov a navrhne vhodný liečebný plán.

V rámci tejto služby vyšetrenie trvá cca 20 minút a zvyšok času sa už venujeme terapií, ktorá je pre vás potrebná.
Pri prvej návšteve odporúčame si priniesť so sebou výsledky vyšetrení, ktoré ste absolvovali (ortopédia, neurológia, CT, MRI..).

Fyzioterapia zahŕňa manuálnu terapiu, pohybovú terapiu/cvičenie, masáže, nácvik správnych pohybových stereotypov a poradenstvo. Cieľom je odstránenie patologických procesov v tele a návrat k plnohodnotnému životu bez bolesti.

REZERVáCIA

Rezervujte si svoj termín pohodlne online

adresa

Toryská 3